به گزارش زیرنویس، شیائومی که با گوشی‌های ردمی‌نوت ۱۳ موفقیت جهانی خوبی را تجربه کرده است، تا چند روز دیگر نسل جدید این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد. از ویژگی‌های سری جدید ردمی‌ می‌توان به افزایش مقاومت در مقابل ضربه و افتادن، نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد. شیائومی رسما اعلام کرد که گوشی ردمی‌نوت […]

به گزارش زیرنویس، شیائومی که با گوشی‌های ردمی‌نوت ۱۳ موفقیت جهانی خوبی را تجربه کرده است، تا چند روز دیگر نسل جدید این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد.

از ویژگی‌های سری جدید ردمی‌ می‌توان به افزایش مقاومت در مقابل ضربه و افتادن، نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد. شیائومی رسما اعلام کرد که گوشی ردمی‌نوت ۱۴ پرو تست TUV SUD IP66/IP68/IP69 با موفقیت پشت سر گذاشته است.

معرفی گوشی‌های جدید شیائومی

استفاده از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس ۲ در کنار دیگر ویژگی‌ها سبب شده است که شیائومی بیمه رایگان شکستن صفحه نمایش را همراه با این گوشی عرضه کند.

پیش از این در تیزرهای تبلیغاتی مشخص شده بود که ردمی‌نوت پرو پلاس با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با لرزشگیر اوپتیکال عرضه خواهد شد.

ردمی‌نوت پرو در رنگ‌های بنفش، آبی، سفید و سیاه به بازار عرضه خواهد شد. نسخه پروپلاس در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی در دسترس خواهد بود.

منبع: فون‌آرنا

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین